Convivencia y comportamiento disruptivo/Bizikidetza eta portaera disruptiboa

Autoría: J.Carlos Ollo Oscáriz
Edita: Gobierno de Navarra/Nafarroako Gobernua
Año: 2021

 

ÍNDICE
1ª PARTE/1.PARTEA

LA CONVIVENCIA EN EL ENTORNO EDUCATIVO

CONSTRUYENDO LA CONVIVENCIA EN EL AULA

1. EL PRINCIPIO DE AUTORIDAD

2. ESCENIFICACIÓN DE LA AUTORIDAD. OFRECIENDO UN FRENTE COMÚN

3. EL ESFUERZO

4. EL PROFESORADO: CAMBIANDO ACTITUDES. MEJORANDO HABILIDADES

5. LA ACOGIDA

6. EL VALOR DE LOS PRIMEROS MOMENTOS

7. LA NORMATIVA. GENERANDO CONSENSOS
8. EL DÍA A DÍA. TRABAJANDO EN LOS CONFLICTOS ORDINARIOS


2ª PARTE

REGULACIÓN DEL COMPORTAMIENTO EN LAS AULAS

1. ELEMENTOS DE PARTIDA

2. INTERVENCIÓN EN CONDUCTA
3. NIVELES DE INTERVENCIÓN EN CONDUCTA
3ª PARTE
LA RELACIÓN CON LAS FAMILIAS. COLABORACIÓN O CONFLICTO

ANEXOS

DESCARGA CASTELLANO

AURKIBIDEA
1. PARTEA

BIZIKIDETZA HEZKUNTZAREN TESTUINGURUAN

BIZIKIDETZA IKASGELAN ERAIKITZEN
 
1. AUTORITATEAREN PRINTZIPIOA
 
2. AUTORITATEAREN ESZENIFIKAZIOA. DENOK BATERAKO FRONTEA AURKEZTEN
 
3. AHALEGINA

4. IRAKASLEAK: JARRERAK ALDATZEN, TREBETASUNAK HOBETZEN
 
5. HARRERA

6. LEHEN MOMENTUEN BALIOA

7. ARAUDIA. ADOSTASUNAK SORTZEN
 
8. EGUNEZ EGUNEKO LANA. GATAZKA ARRUNTETAN LAN EGITEN

2. PARTEA
IKASGELAKO PORTAERA NOLA ARAUTU
.
1. ABIABURUKO OSAGAIAK
 
2. PORTAERAN NOLA ESKU HARTU
3. PORTAERAKO ESKU-HARTZE MAILAK.
3. PARTEA
FAMILIEKIKO HARREMANA, ELKARLANA ALA GATAZKA
 

ERANSKINAK
Jaitsi ezazu argitalpena euskaraz

/