Ikasle guztientzako hezkuntza aukerak bermatzeko, gure ikastetxeetan ekitatea bermatzera bideratutako antolaketa eta curriculum neurriak abiarazi behar dira, ikasleak beren ikaskuntza prozesuarekin kognitiboki eta emozionalki lotu ahal izateko.
Hezkuntza Aniztasunari Arreta programaren helburua da, nagusiki, ikaskuntza inguruneak sortzea, ikasle guztiek eta haien familiek ikaskuntzara iristeko, parte hartzeko eta ikasteko aukera berdinak izan ditzaten.
Horretarako, hobekuntza prozesu eraginkorrak diseinatzeko eta mantentzeko, elkarrekin lan egiten eta ikasten duen eskola komunitate baten ikuspegia proposatzen dugu. Ikaskuntza Komunitate Profesional horrek:
- Balio eta ikuspegi partekatuak definitzen ditu: eskolaren ikuspegia bere osotasunean hezkuntza komunitateak adosten du, berez, irakasle bakoitzaren sinesmenak eta helburuak bat datoz ikastetxekoekin.
- Irakasle taldearen profesionaltasuna sustatzen du lidergo partekatu baten bidez.
- Irakasleen ikaskuntza lehentasunak ikasleen beharren ebaluaziotik abiatuta ezartzen ditu.
- Praktika profesionala partekatzen du: irakasle-taldeek elkarren arteko behaketaren, erregistroaren eta etengabeko trukeen bidez hausnartzen dute.
- Konfiantza, errespetua eta elkarrekiko laguntza sustatzen ditu, eta lotura sendoak ezartzen ditu komunitateko kideen artean eta ingurunearekin.
Ikasle guztien ikaskuntzekiko erantzukizun kolektiboa sustatzen du, irakasleek berrikuntzan arriskuak hartzea ahalbidetuz, eta laguntza bilatzera edo lortutako aurrerapenak partekatzera gonbidatzen.