CREENA

  • Español
  • Euskara (Euskera)
  • Información
    • ¿Qué es el CREENA?
    • Estructura del CREENA
    • Normativa
    • Situación
  • Solicitud de colaboración
  • Publicaciones CREENA
    • Libros CREENA
    • Erasmus+KA201
    • Inclusión educativa. ¿qué es y qué requiere?
    • Protocolos CREENA
    • Evaluación psicopedagógica
  • Inclusión
    • WEB de Sensibilización
    • Infografía
      • Inclusión educativa
      • Hacia la inclusión. UNESCO
    • Lecturas indispensables
      • Replantear la educación. UNESCO
      • La Naturaleza del Aprendizaje
      • Declaración de Incheon y Marco de Acción
    • Vídeos
      • Hubo un tiempo
  • CREEN-IA
    • Videotutoriales IA
      • Questionwell
      • Perplexity
      • Gamma app
      • CANVA
    • DECÁLOGO DE BUENAS PRACTICAS PARA EL USO DE LA IAG
  • Formación
  • Actualidad CREENA
  • l
You are here: Home / Publicaciones / Libros CREENA / aaeus

11 de abril de 2022 por Administración

aaeus

Gaitasun andiko ikasleekin esku hartzeko eredua Nafarroan

Egileak: Elena Aguilera Villalobos, Isabel Aracama Cobos. NHBBZko gaitasun handiko taldea. 2010-2018
Egilekideak: Belén Marko Indurain, Alazne Goikoetxea Garate. NHBBZko gaitasun handiko taldea. 2018-2020
Diego Jorajuria Elizondo, Bidari Juanena Aleman. NHBBZko gaitasun handiko taldea. 2020-2022
LG NA: 310-2022
ISBN: 978-84-235-3615-3
Gero eta kezka handiagoa dago gaitasun handiez, hala gizartean nola hezkuntza-eremuan. Horrekin batera, gaur egun, badira hainbat eredu gaitasun handiak azaltzeko eta eredu bakoitzak bere ikuspuntua dauka gaitasun handien inguruan. Eredu horietatik hainbat ikuskera eratorri dira gaitasun handien identifikazioaz, ebaluazio psikopedagogikoaz, bai eta hezkuntzak eman beharreko erantzunaz ere.
Egoera horretaz jabeturik, agiri honek proposamen irekia izan nahi du, etengabe berrikusteko modukoa, ikastetxeetan dauden era bateko zein besteko egoerak biltzen saiatu dena, NHBBZko Gaitasun Handiko taldeak jasotako egoerak, hain zuzen. Agiriak, halaber, familien Kezka bildu du haien seme-alabek ikastetxeetan jasotzen duten arretaz, eta bildu ere, lan ildoen eguneratze etengabea.
Azken buruan, esparru-proposamen bat da eta tresna egokia izan nahi du, ikastetxeei hezkuntza-arreta jakin bat diseinatzen laguntzeko. Hezkuntza-arreta horrek:
– Gainditu egin beharko ditu ikasle horien gaineko ikusgaitasun errealista oztopatzen ari diren uste okerrak, aurreiritziak eta estereotipoak.
– Hizkuntza bateratu bat eman beharko die ikastetxeetako profesionalei gaitasun handiaren kontzeptualizazioaz.
– Lan ildo bat ireki beharko du ikastetxeetan ikasle horiek izan ditzaketen premiei erantzuteko, haien potentzialtasunen ahalik eta garapenik handiena ahalbidetuta.
– Egonkortasuna eman beharko die hezkuntza-neurri guztiei, bai eta jarraipena ere.

DESKARGATU

CREENA/NHEBZ

Centro de Recursos para la Equidad Educativa en Navarra/Nafarroako Hezkuntza Ekitaterako Baliabide Zentroa

Tajonar, 14B 31006 Pamplona/Iruña creena@educacion.navarra.es
TEL 848 431 230
Formulario de consultas 

Biblioteca 848 431 246
Horario de Biblioteca
Septiembre  y junio: de lunes a viernes de 7:45 a 15:15
Resto del curso:

Lunes Martes Miércoles Jueves Viernes
7:45-17:00 7:45-15:30 7:45- 17:00 7:45-15:30 7:45-15:30

 

REDES SOCIALES

© Departamento de Educación

Santo Domingo s/n 31001 Pamplona/Iruña
TEL. 848 42 65 00
educacion.informacion@navarra.es

enlace a la web de erasmus movilidades
enlace a la web inclusall

Copyright © 2025