NHBBZ

  • Euskara
  • Español (Gaztelania)
  • Informazio
    • Taldearen osaera
    • Esku-hartze irizpideak aa
    • Malgutasunaren txostenak
  • GAITASUN HANDIAK
    • Eredu argigarriak
      • Ikuspegi klasikoa: gaitasunetan ardazturako ereduak
      • Errendimenduan oinarritutako ereduak
      • Kognizio ereduak
      • Eredu soziokulturalak
    • Ikasleak nolakiak diren eta nola ikasten duten
      • Ezaugarriak
      • Disinkroniaren sindromea
      • Aldi bereko erreakzioak
    • Mitoak eta estereotipoak
    • Familiendako dekalogoa
  • Ebaluazio psikopedagogikoa
  • Baliabideak
  • Kontaktua
  • Inklusioa
  • Oferta.-
You are here: Home / Berariazko hezkuntza premien arretarako / Gaitasun Handiko Taldea / GAITASUN HANDIAK / Familiendako dekalogoa

Familiendako dekalogoa

Entzun
  • Ez ahaztu haur bat dela. Gainerako seme-alabak bezala, laguntza eta gidaritza behar dute eta berdin irakatsi behar zaie.
  • Ez kasurik egin edo alboratu nahasmena eta itxaropen handiak sortzen dituzten iturri eta informazio ez oso zorrotzak.
  • Bultzatu familiako giroa: irakurtzeko zaletasuna sustatu, liburutegiak eta museoak bisitatu, liburutegietara, kontzertuetara eta hitzaldietara joan, irakurle eredugarria izan, TB eta ordenagailua erabiltzeko denbora-epea mugatu.
  • Sustatu laneko ohiturak. Haurrari ikasketa, betebeharrak eta proiektuak planifikatzeko orientabideak eman eta haiek bideratu.
  • Etengabeko jakin-minaren aurrean, hark esan beharrekoa entzun, arreta jarri eta hezkuntza eta informazio iturri oro eskuratzeko modua erraztu. Bere interesen bilaketan eta jarraipenean lagundu eta hari segitu.
  • Kontuan izan, orobat, bere adimena bizkortzen dela jolastuz, amets eginez, lagunekin egonez, irakurriz, TB ikusiz…, berari gustatzen zaizkion gauzak eginez, alegia. Bere aisialdia askea eta jolaserakoa izanen da eta zuek hura aberasten saiatu behar duzue. Kirola eta, ahal dela, taldekoa sustatu.
  • Afektu baikorreko giroa eman. Bere ezaugarriak errespetatu eta haren eboluzio premiei erantzun.
  • Zuen itxaropenak zuen semeak edo alabak dituen gaitasun desberdinetara egokitu eta garapen orekatu integral baten garrantzia balioetsi. Arrisku intelektualak hartzera sustatu, baina presionatu gabe.
  • Kontuan izan iraupen-karrera bat dela eta azken xedea garapen global iraunkorra dela.
  • Euskara
    • Español

CREENA

Nafarroako Hezkuntza Bereziko Baliabide Zentroa
Tajonar 14B Kalea
31006 Iruña
creena@educacion.navarra.es
TEL 848 431 230
FAX 848 431 250

Kontaktua
Liburutegia 848431246

SARE SOZIALAK

© Departamento de Educación

Santo Domingo kalea Z/G
31001 Iruña
T 848 42 65 00
F 848 42 60 52

Copyright © 2023